Сервизни услуги

Тонер Ленд ООД  е специализирана фирма за доставка, инсталация и техническо обслужване на устройства от нисък, среден и висок клас. Чрез професионално предоставяните си услуги и продукти в цялата страна, фирмата е дългогодишен партньор на повече от 500 компании, организации и структури.

1) Пълно сервизно обслужване – FSMA

Защо се нуждая от FSMA ( Full Service Maintenance Agreement ) или Договор за Пълно Сервизно Обслужване.
 FSMA е най-ефективния начин гарантиращ надеждна работа, минимален престой и професионална поддръжка на оборудването, по най-съвременните изискванията на производителя от сертифицирани от него специалисти, както и ползването на оригинални консумативи произведени по най-съвременна технология безопасна за околната сред. FSMA договорът се сключва при закупуване на оборудването като клиента заплаща фиксирана цена на отпечатък която включва стандартната гаранция + резервни части+ консумативи+ доставка+ труд. Клиентът получава фиксиран разход (цена на отпечатък) за целия период на договора, приоритетно обслужване, 24 часово наблюдение на оборудването в реално време. Минималният срок на договора е 12 месеца максималния 72 месеца.
След изтичане на максималния срок от 72 месеца е възможно продължаване на същия в зависимост от проектния живот и амортизация на оборудването.

Какво включва договора за пълно сервизно обслужване.
• Диагностика, труд, резервни части и консумативи (без хартия).
• Софтуер и софтуерна поддръжка, лицензионни такси.
• Обучение на персонала за работата с оборудването.
С FSMA вашето оборудване е в сигурни ръце!
• Посещение до 3 часа от сервизен инженер (за София).
• 24 часов срок за реакция в цялата страна.
Възможност за 24 часово наблюдение в реално време на оборудването
Възможност за дистанционно автоматично отчитане на броячите
Възможност за дистанционно следене на консумативите
Възможност за дистанционно алармиране на грешки
Безплатна доставка на консумативи резервни части
Безплатно изхвърляне на старото оборудване
Безплатно събиране на отработените консумативи
• Гореща телефона линия, на която да задавате вашите въпроси към нашите специалисти и консултанти. Много често един телефонен разговор е достатъчен да разреши много от проблемите ви.
• FSMA договорът ви гарантира бърза и навременна реакция в удобно за вас време, както при нужда, така и при регулярните превантивни профилактики, за да бъдат сведени до минимум бъдещи престои и повреди на оборудването.

2) Оборудване под наем
Рязкото нарастване на търсенето, както в световен мащаб така и у нас на офис оборудване под наем доведе до предоставяне, именно на този тип услуга от страна на фирмата.
През 2010 година фирмата въведе в продуктовото си портфолио, отдаването на машини под наем за да отговори на високият интерес от страна на бизнесът към аутсорсинг (изнесените) услугите в корпоративната среда. От тогава ние успяваме да предоставяме решения, напълно обезпечаващи изискванията и на най-взискателните ни клиенти, за които е изключително важно високото качество на предоставяните от нас продукти и услуги.
Договорът за оборудване под наем може да бъде сключен за срок предварително съгласуван с нуждите и изискванията на клиента. Фирмата предлага наемане на оборудването по следните схеми:
2.1 месечна такса – включва само наема на оборудването. Всичко останало се заплаща допълнително – труд, резервни части и консумативи.
2.2 месечна такса + цена на отпечатък – включва наем + договор за пълно сервизно обслужване (FSMA).
2.3 Без месечна такса, само цена на отпечатък (Договор за пълно сервизно обслужване-FSMA със задължителен минимален брой копия на месец).

3) Техническо обслужване на абонамент – включва периодична диагностика и профилактика на оборудването, подмяна на консумативи и резервни части . Като консумативите и резервните части се заплащат от клиента. Трудът, инсталацията и поддръжката нa системният софтуер и хардуер се покриват от абонаментната такса.

4) Извънгаранционен сервиз на принтери и многофункционални машини - За удобство на всички клиенти създадохме форма за бърза и онлайн заяка за диагностика, ремонт и посещение на адрес на клиента при необходимост от сервизен специалист. 
Направете вашата онлайн заяка тук: Заяка за сервиз или пък да ни се обадите: 0700 70 771 / на цената на един градски разговор /